Sunday, January 3, 2016

12 Manga (Comics)


27 comments:

  1. アニメはとても好きです!I can't wait for the second season of Attack on Titan!

    ReplyDelete
  2. まんがとアニメとどちらの方がおもしろいですか。I haven't watched that much anime before, and I'd love to get some recommendations :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. まんがのほうがおもしろいと思います。
      I think comics are more interesting than animations.

      Delete
  3. 進撃の巨人はたのしそうですね。わたしはみたいです。Thank you for introducing these interesting comics, I will try "Attack on Titan"!

    ReplyDelete
  4. 私も東京喰種が好きです!I can't wait to see how Tokyo Ghoul:re develops in the future. The plot is getting rather complicated.

    ReplyDelete
  5. 私もめんがが大好きです!鋼の錬金術師は一番好きなものです。And I can't agree with you more that many Japanese comics have really high-quality.

    ReplyDelete
  6. 私はアニメを見ませんでしたが、面白そうです。I might try watching some of these animes that you have recommended!

    ReplyDelete
  7. 私はアニメを見ませんでしたが、面白そうです。I might try watching some of these animes that you have recommended!

    ReplyDelete
  8. I've heard many good things about Code Geass! 新海誠の映画はみますか?その映画は私の一番好きなアニメ。

    ReplyDelete
  9. たくさんアメリカの人は日本のアニメをみます。そして、日本のまんがをよみます。
    I've seen Attack on Titan, it's very good!

    ReplyDelete
  10. わたしも進撃の巨人がすきです。でも、漫画のなかで、ドラえもんが一番好きです!Maybe it's old, but I have been a big fan since I was a little kid!

    ReplyDelete
  11. まんがの中で ブリーチが 一番好きです。The other manga you presented were quite interesting--I might have to check them out! 

    ReplyDelete
    Replies
    1. ぼくもブリーチ好きです。ブリーチはアニメもおもしろいです。
      I like "BLEACH", too. Animation of "BLEACH" is as same interesting as comics.

      Delete
  12. アニメが好きじゃありませんが、漫画は大丈夫です。A friend actually recommended that I look into Attack on Titans, so maybe I'll check it out when I have time!

    ReplyDelete
  13. アニメが好きじゃありませんが、漫画は大丈夫です。A friend actually recommended that I look into Attack on Titans, so maybe I'll check it out when I have time!

    ReplyDelete
  14. 進撃の巨人とコードギアス 反逆のルルーシュが大好きです!I haven't seen or read 東京喰種トーキョーグール but I've hear it is also very good!

    ReplyDelete
  15. 進撃の巨人とコードギアス 反逆のルルーシュが大好きです!I haven't seen or read 東京喰種トーキョーグール but I've hear it is also very good!

    ReplyDelete
  16. 私は進撃の巨人やコードギアスがとても好きです。I've never seen Tokyo Ghoul, but it is on the list of anime that I keep on my computer to watch!

    ReplyDelete
  17. 私もアニメが大好きです!!!ワンピースや黒子のバスケが好きですよ。Japan is a heaven for anime lovers.

    ReplyDelete
  18. いですね。Thank you for making manga recommendations

    ReplyDelete
  19. みんなさんの英語はとてもいいですよ! アメリカにいるのに、僕の英語はそんなによくありません。がんばっているのみんなさんの姿をみているだけで やる気がでました!

    ReplyDelete
  20. みんなさんの英語はとてもいいですよ! アメリカにいるのに、僕の英語はそんなによくありません。がんばっているのみんなさんの姿をみているだけで やる気がでました!

    ReplyDelete
  21. 私もアニメが大好きです!I've watched everything you guys recommended and they were all great anime!
    -Bel

    ReplyDelete
  22. Seems so much fun! たのしいですね!まんがが、すきです!

    ReplyDelete
  23. アニメがとても大好きです! I'll look into the recommendations!

    ReplyDelete
  24. アニメがとても大好きです! I'll look into the recommendations!

    ReplyDelete
  25. アニメはとてもたのしくて、いいですね。I have watched Attack on Titan, but I definitely want to look into "Tokyo Ghoul" and "Code Geass." (ᵔᴥᵔ)

    ReplyDelete